Jadu.

Tja alla coolingar!,
ja kände för att göra en värdelös blogg, had lite å gör, :P,
ja, min pappa äg ett åkeri, där ja själv ha växt upp och hjälp till me.
Vi ha har tre timmerbilar och tre traktorer å en grusbil,
vi skottar snö, kör grus, kör timmer, plogar diverse vägar,
vattnar vägar, osv.
och SÅLKART kör vi me scania bilar ;),
he ä ju de bästa, nu på sommarn jobba ja extra, ja vill tjäna litte pengar,
ja ä ju en tjej om ni ville veta ^^,
JO varför ja nu bloggar ä drf ja å en kompis ha slage vad om att jag ska skriv en blogg om mitt liv,
å ja VEET att ja kom å vinn,
men jaja, hörje nu ska ja dra, hare bra! /J

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj!, jag tkr att ditt liv låter intressant,!

i nästa inlägg kan du skriva lite om din uppvärxt`? :)

vore väldigt intressant,! :)

2009-07-10 @ 15:28:46
Postat av: anonym

Jag vill gärna veta hur din barndom såg ut :)

2009-07-10 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0